Θλάση στους οπίσθιους μηριαίους μπορεί να προκληθεί είτε στα πλαίσια μιας μειομετρικής συστολής (π.χ. έναρξη sprint), είτε μιας πλειομετρικής συστολής (π.χ. φάση επιβράδυνσης του sprint). Είναι σημαντικό να αντιληφθεί ο αθλητής σε ποια φάση της δραστηριότητας έπαθε τη θλάση, διότι θα παίξει ρόλο στο πρόγραμμα των ασκήσεων αποκατάστασης. Θλάσεις που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της μειομετρικής συστολής παρατηρούνται συνήθως στην έξω επιφάνεια του κάτω τμήματος του δικεφάλου μηριαίου (κοντά στην οπίσθια έξω επιφάνεια του γόνατος), ενώ θλάσεις που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της πλειομετρικής συστολής παρατηρούνται στο μέσο ή άνω τμήμα του ημιτενοντώδη και του ημιυμενώδη (μεσότητα οπίσθιας επιφάνειας μηρού και κάτω από το γλουτό).
Μετά το πέρας τριών εβδομάδων, στη φάση ανακατασκευής του τραύματος, ο αθλητής μπορεί να ξεκινήσει το πρόγραμμα αποκατάστασης. Χρειάζεται υπομονή από τον αθλητή όλο αυτό το διάστημα, να μη βιαστεί να ξεκινήσει τις ασκήσεις, για να μειωθεί ο κίνδυνος υποτροπής του τραύματος.
Στην αρχή το πρόγραμμα περιλαμβάνει ισομετρικές και ισοτονικές ασκήσεις ενδυνάμωσης των απαγωγών και προσαγωγών του ισχίου καθώς και των οπίσθιων μηριαίων. Παράλληλα ο ασθενής εκτελεί και διατάσεις όλων των παραπάνω μυϊκών ομάδων. Μετά από τρεις ημέρες (από την έναρξη του προγράμματος) εφόσον δεν υπάρχει πόνος στις διατάσεις, ο αθλητής μπορεί να ξεκινήσει πλειομετρικές ασκήσεις οπισθίων μηριαίων. Όταν θα μπορέσει να εκτελέσει τις πλειομετρικές ασκήσεις χωρίς πόνο, τότε θα ξεκινήσει τρέξιμο. Ανάλογα με το σημείο της θλάσης, ο αθλητής θα δώσει έμφαση στις ισοτονικές ή στις πλειομετρικές.
Τέλος πριν την επιστροφή στις προπονήσεις θα πρέπει να βελτιώσει την επιλεκτικότητα των κινήσεων του κάτω άκρου σε όλες τις κατευθύνσεις (π.χ. βάδιση-τρέξιμο προς τα πίσω, βάδιση χιαστί, πλάγιους ελιγμούς, τρέξιμο σε διαδρομή τύπου S ή σε σχήμα 8 κτλ.).

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ